ANNONS

Veckan gick alldeles för fort

Vi kom hem sent igår kväll, trötta efter den långa flygresan. Många av oss har dessutom börjat bli förkylda, själv har jag lidit av huvudvärk hela dagen idag.

Men hur härligt vi än har haft det i solen så är det också skönt att komma hem ❤️ Jag har saknat min säng 😂

Lite smått och gott från våra sista dagar på Gran Canaria ( jag har fotat ovanligt lite men hade oftast inte telefonen i närheten )

Omgivningarna runt hotellet är så fina 😍 De mindre barnen har älskat att gå till barnklubbarna men det gjorde de helst på eftermiddagspassen så att de hann bada före och efter 😂 Sedan var de på vissa grejer som anordnades på kvällarna som Chokladparty, Födelsedagsparty och Piratparty. David vågade bara gå med den sista dagen, mest troligt för att han var rädd för att göra illa sin arm.

Mest har vi då badat 💦 Eller barnen i alla fall. Jag har inte legat i vattnet konstant hela tiden utan försökt sitta i solstolen bredvid poolen. Det har dock inte blivit alltför långa stunder i stolen åt gången då jag har följt med barn på toa, hämtat dricka och hjälpt med annat 😅 Inte en chans att kidsen ( de mindre ) har kunnat sammanstråla liksom 🙈 Men så är det när man reser med mindre barn och det har varit precis som jag tänkt mig. Resan var för barnen ❤️

Havet hade vi inte vågat bada i först i måndags. Jag, Benny och Thor tog oss ut bland vågorna och det var rätt kallt. Men jag hade lovat Benny en dopp i havet så jag vadade i och doppade mig först av de andra 🙌

Och jäklar så skönt det var sedan i havet! Jag föredrar havet alla dagar 👍

I tisdags tog vi en dopp till trots att det hade ännu inte blivit lågvatten och vågorna var enorma. Det var inte lika lätt alls att ta sig ut och en megavåg slog mig omkull helt och hållet 💦 Men så jag skrattade, såå roligt 😂 Benny tyckte det var lite läskigt så vi gav upp och återvände till havet ett par timmar senare när förutsättningarna var bättre 😉 Ångrar att jag inte testade havet tidigare.

Så fint 😍

David i solnedgång

En dag åt vi trerätters på en restaurang.

Lilja var impad över de stora glasen 😂

Tapas till förrät

Såå himla gott!!

De flesta valde kött till huvudrätt, några tog kyckling och jag tog fish and seafood

Jag var supernöjd, köttet hade varit gott medans kycklingen var viss si och så 😅

Efterrätten glömde jag fota 🙈

Alice gick till stranden och tog en kvällsbild

Vi har haft all inclusive och maten har varit riktigt bra tycker vi 👍 Jag har ätit fisk till varje måltid förutom frukost då. Älskar fisk och passar på att äta det när det bjuds på 😉 Oftast åt jag det med sallad men sista dagen festade jag till med pommes

Typ så här har mina tallrikar sett ut 😉

Efterrätt måste man alltid testa men det absolut mesta har varit för sött för min smak

Chokladkakan har varit Davids favorit men inget för mig

Torra kakor, modell sockerkaka har funkat för mig men mest har jag ätit vattenmelon i stora mängder 😀

Till frukost fanns det alltid små choklad-dounats som ungarna har älskat 😁 Så har de ätit glass i mängder 😁

Jag är verkligen supernöjd med vår resa med TUI till Family Life Tres Vidas! Bra rum, bra mat, bra barnpool, bra barnklubbar och fantastisk personal 👍 Det var mer folk där än jag trodde skulle vara, hörde flera som också hade trott att det kanske skulle vara lugnare när skolorna har börjat 😂 Men så fel vi alla hade! Definitivt inte bara jag som tagit ledig från skolorna 😎

Träffade några nya härliga människor där och det var trevligt att ha några att prata med om allt och inget 😀

☀️ Tack Bahia Feliz för en fin semester ☀️

Idag har jag som sagt var dragits med huvudvärk. Jag har även haft återbesök med David och hans arm. Först drop in på röntgen men lååång väntetid och sedan lite kortare väntetid till läkaren 😅 Davids arm läker men är inte klar ännu. Han får inte ramla igen så det inte blir mera långdraget. Hur lätt det nu är att hålla sån koll på honom i ett par veckor till 🙈 Han är väldigt försiktig men samtidigt så är han en energisk kille på 4,5 år så ni fattar nog 😅 Han skulle kunna gå till förskolan nästa vecka om han kan ta det lugnt där men jag väljer att vänta och låta honom vara hemma nästa vecka också.

Linnéa bjöd mig på den godaste middagen på länge 👍 Veganska biffar med Hasselbackspotatis *Mums*

Kram ❤️

201

Genom att klicka på "Skicka" bekräftar jag att jag har tagit del av Bonnier News personuppgiftspolicy.